fredag 29. desember 2017

Tusen takk!

Tusen takk til alle som har bidratt med penger til innsamlingsaksjonen vår via Redd Barna - Vottelaugets dobbeltvarme votter, som går til å varme barn som fryser. Det første målet vårt på 10 000 kroner ble nådd på få dager. Vi dobla til 20 000, og jammen nådde vi det også. Igjen tusen takk for bidragene, og takk for alle hyggelige ord, som vi i Vottelauget har satt stor pris på - under ser dere et lite utvalg.  

Jeg koser meg med vottestrikking hele året og har støttet Redd barna med kr. 250.

Heia vottelauget, dette er fint! God jul!

Tak for jeres gode initiativ! Det er inspiration til at vi alle bruger vores evner til at gøre livet bedre for andre :-)

Takk til Vottelauget for initiativet for verdens frysende barn.

Eit flott tiltak - dobbel varme blir trippel varme, om du gjev vottane bort i gåve.

Godt initiativ eg er sjølvsagt med :) oppfordrer alle strikkere til å gjere det same.

Takk til dere herlige damene i Vottelauget som holder oss i aktivitet med pinner og garn, og stadig nye mønster. Takk for alle kreative sprell dere gjør - og det med hjertene på rett plass! God Jul!

Så bra tiltak av Vottelauget, håper dere når innsamlingsmålet deres! Vi kan alle bidra til en bedre verden, både alene og sammen.

Flott initiativ! Gleder meg til å strikke votter som varmer lengre enn mine egne fingre.

Dobbelvarme. Det blei trippelvarme her, for dette gjorde meg glad.

Hurra for Vottelauget som setter i gang prosjekt som gir både dobbel og trippel glede! Gleder meg til å strikke og God jul til alle som er med å gjøre en forskjell der de er ❤️

Morsomt initiativ for en god sak! Restegarnprosjekt her i gården :)

Dette er kjempeartig å være med på!! Fin måte å få bidra samtidig som det blir nyttige og varmende småplagg av det 🤗

Støttes med varmt hjerte, og snart varme fingre.

Bra formål! Og kule votter :)

Kjempeflotte vottemønster og selvsagt støtter jeg et så bra tiltak❤️

Flott tiltak 😊 Lett å bidra med vipps

Målet på 20 000 er nådd - faktisk 20 300 akkurat nå! Så det er fortsatt mulig å bidra, og gjør du det innen midnatt nyttårsaften, sender vi deg de to vottemønstrene Annas og Ida Kristines vott. Husk at du da må kommentere i Facebook-gruppa vår, Vottelauget og eventyrvottene, så vi kan sende dem på privat melding på Facebook.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar